تربت شهدا

@ عـــــــــــــــــشق مـــــــــــــــــهدی@

... منتظران مهدی بسم الله ...

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ @ عـــــــــــــــــشق مـــــــــــــــــهدی@ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

تربت شهدا

شهدا، تربت تان رسید به دستم، دلم پر کشید

دلشکسته و غریب، زائرتان شدم، دلم پر کشید

من ِ روسیاه کجا و نگاه الهی شما کجا !

به لطف شما کبوتر غریبی شدم، دلم پر کشید

دلم میان فکه و شلمچه، ذره ذره آب میشود

زائرتان راوی عشق شد برایم، دلم پر کشید

شهدا، غریبم، اسیرم، پر از دردم، درمانم کنید

دل را به ضریح گمنام تان بستم، دلم پر کشید

شهدا، زمین، بال و پرم را بسته، نجاتم دهید

به کوی عشق بازان دهید راهم، دلم پر کشید

کجایید ای سبکبالان عاشق، عشق را نشانم دهید

به عشق تان قسم، به حسرت ِ بی نشانم، دلم پر کشید

کی میشود پر کشم به سویتان، سبکبال شوم شاید

به خونتان قسم آرزومند دیدارم، دلم پر کشید

 

 

 

شادی روح امام و شهدا صلوات


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,

] [ 13:15 ] [ *عــــــــــــــشق مـهدی* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
**